Czy podoba Ci się Blog?

niedziela, 29 grudnia 2013

Recenzje 2 - Wizard 101 .


Siemanko!
Dzisiaj ocenie i poprzeglądam grę Wizard 101 !

Zalety Gry:
-Wciągająca na początku 
-Możemy wybrać 6 różnych klas Magów.
-Są różne przedmioty ulepszające postacie.
-Rożne Magie do walki.
-Dużo przygodowych misji.

Wady Gry:
-Dziecinna Grafika i Postacie.
-Bardzo dużo płatnych stref. 
-Potworki są często zbugowane i wolno
chodzą.
-Trudno zarabia się monety na małych lvl'ach.

Magowie są tacy :
-Piromancji (Ogień)
-Zamrożenia (Lodu)
-Zniszczenia (Burza)
-Nekromancji (Śmierć)
-Czarodziejstwa (Równowaga)
-Zaklinanie (Mitu)



Gra głównie polega na rozwiązywaniu misji. Czasami jest ciekawa a czasami z przemęczenia misjami można się znudzić . Niektóre misje są OK np.: Z pokonaniem jakiegoś bossa czy pogadać z kimś. Za dużo misji na dzień już męczy więc ciężko grać (W słowie męczy misjami chodzi mi tu o znudzenie i niesmak misjami ) . Jest dużo sklepów z różnymi ciekawymi rzeczami . Połowa to   Prostota a połowy można było się nie spodziewać . Niespodziewane rzezy to na przykład latający żółw mount (Coś na czym się porusza żeby szybciej chodzić) . To mnie zszokowało .... , jednak prostota jest częsta np. Miotłą do latania (to też Mount). Grałem w tą grę pewien czas i mój werdykt jest taki ...



Moja ocena to ...... 3 GWIAZDKI / 5 GWIAZDEK
Czyli trzy na pięć gwiazdek.


Osobiście grę polecam :<ŚREDNIO>:

No to do następnego posta cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz